Št. zadetkov: 2
Avtor: dr. Tone Jagodic
Publikacija: Podjetje in delo, 2008/5
Rubrika: ČL Članki
Datum: 26.8.2008
Povzetek: Komercializacija športa prinaša številne spremembe v športnih panogah, prav tako pa se v veliki meri odraža tudi v načinu spremljanja športa s strani javnosti. Sponzorstvo je za športne subjekte v Sloveniji najpomembnejši avtonomni finančni vir, ki jim omogoča delovanje in razvoj, pri tem pa je zelo...
Avtor: mag. Tone Jagodic
Publikacija: Podjetje in delo, 1996/5-6
Rubrika: ČL Članki
Datum: 28.10.1996
Povzetek: Tone Jagodic magister pravnih znanosti Olimpijski komite Slovenije 1. UVOD Spremenjene družbene razmere z uvajanjem nekaterih klasičnih postulatov tržne ekonomije prinašajo vrsto novosti tudi na športno področje. Časi, ko je država skozi proračun ali drugačne posredne oblike javnih financ zago...