c S

Št. zadetkov: 2

1
Sponzorstvo v športu in prodaja TV-pravic s športne prireditve kot orodje sodobnega oglaševanja

Avtor: dr. Tone Jagodic

Publikacija: Podjetje in delo, 2008/5

Rubrika: ČL Članki

Datum: 26.8.2008

Povzetek: Komercializacija športa prinaša številne spremembe v športnih panogah, prav tako pa se v veliki meri odraža tudi v načinu spremljanja športa s strani javnosti. Sponzorstvo je za športne subjekte v Sloveniji najpomembnejši avtonomni finančni vir, ki jim omogoča delovanje in razvoj, pri tem pa je zelo...

2
Nekateri zanimivi pravni vidiki sponzorskih pogodb

Avtor: mag. Tone Jagodic

Publikacija: Podjetje in delo, 1996/5-6

Rubrika: ČL Članki

Datum: 28.10.1996

Povzetek: Tone Jagodic magister pravnih znanosti Olimpijski komite Slovenije 1. UVOD Spremenjene družbene razmere z uvajanjem nekaterih klasičnih postulatov tržne ekonomije prinašajo vrsto novosti tudi na športno področje. Časi, ko je država skozi proračun ali drugačne posredne oblike javnih financ zago...

Počisti vse