Št. zadetkov: 2
Avtor: Gorazd Perenič
Publikacija: Podjetje in delo, 2005/6-7
Rubrika: JU Javna uprava
Datum: 13.10.2005
Povzetek: Povzetek Zaradi sprememb v Sloveniji, ki se spreminja v družbo znanja, uporabniki od javne uprave ne pričakujejo samo, da se preoblikuje iz oblastvenega organa v prijazen in učinkovit servis uporabnikom, temveč tudi, da ponudi kakovostne, uporabnikom prijazne in učinkovite ter predvsem glede teh ...
Avtor: Gorazd Perenič
Publikacija: Podjetje in delo, 1997/6-7
Rubrika: ČL Članki
Datum: 15.10.1997
Povzetek: Gorazd PERENIČ diplomirani pravnik Vlada RS, Center za informatiko Čeprav so pogodbe, naročila, računi, vrednostni papirji in številni drugi dokumenti danes večinoma napisani, izmenjani in shranjeni na papirju, se vse bolj uveljavlja elektronsko poslovanje, ki omogoča večjo učinkovitost in hitros...