c S

Št. zadetkov: 4

1
The EU as a Global Actor in Consumer Protection

Avtor: Petra Weingerl

Publikacija: Podjetje in delo, 2023/2

Rubrika: Članki

Datum: 1.5.2023

Povzetek: Trgovina je verjetno stara toliko kot človeštvo. Na potrošnike in podjetja vpliva na različne načine, na primer prek povečanja produktivnosti in sektorske prerazporeditve proizvodnje, kar učinkuje na zaposlovanje, plače in cene, pa tudi posredno prek izboljšav kakovosti in večje ponud...

2
Novosti glede odškodninske odgovornosti za umetno inteligenco

Avtor: Petra Weingerl

Publikacija: Podjetje in delo, 2020/6-7

Rubrika: IZZIVI DIGITALNE DOBE ZA PRAVO

Datum: 1.12.2020

Povzetek: Institucije EU so v tem obdobju zelo aktivne glede določanja političnega in pravnega okvira za urejanje uporabe umetne inteligence, vključno z vidiki odškodninske odgovornosti. Okviri odškodninske odgovornosti v Uniji se opirajo na dva stebra, in sicer na vzporedno uporabo Direktive 8...

3
Avtonomna vozila in odškodninska odgovornost

Avtor: Petra Weingerl

Publikacija: Podjetje in delo, 2019/6-7

Rubrika: ČLANKI

Datum: 1.10.2019

Povzetek: Prispevek obravnava izzive, ki jih avtonomna vožnja prinaša na področju odgovornosti za škodo, ki jo povzročijo avtonomna vozila. Ti izzivi so povezani s pomembnim trendom, ki vpliva na prihodnost osebne mobilnosti - odločitve o vožnji se s človeka prenašajo na tehnologijo. Obstoječi si...

4
Varstvo potrošnikov in sodelovalno gospodarstvo

Avtor: Petra Weingerl

Publikacija: Podjetje in delo, 2018/6-7

Rubrika: Pravni izzivi sodelovalnega gospodarstva v digitalni dobi

Datum: 1.10.2018

Povzetek: Najbolj pereče vprašanje sodelovalnega gospodarstva za pravo varstva potrošnikov je pravna narava razmerij med strankami, ki so vpletene v transakcijo prek spletne platforme. Od določitve pravne narave teh razmerij je odvisno, ali se v določenem primeru uporabi pravo varstva potrošnikov ...

Počisti vse