Št. zadetkov: 4
Avtor: Petra Weingerl
Publikacija: Podjetje in delo, 2023/2
Rubrika: Članki
Datum: 1.5.2023
Povzetek: Trgovina je verjetno stara toliko kot človeštvo. Na potrošnike in podjetja vpliva na različne načine, na primer prek povečanja produktivnosti in sektorske prerazporeditve proizvodnje, kar učinkuje na zaposlovanje, plače in cene, pa tudi posredno prek izboljšav kakovosti in večje ponud...
Avtor: Petra Weingerl
Publikacija: Podjetje in delo, 2020/6-7
Rubrika: IZZIVI DIGITALNE DOBE ZA PRAVO
Datum: 1.12.2020
Povzetek: Institucije EU so v tem obdobju zelo aktivne glede določanja političnega in pravnega okvira za urejanje uporabe umetne inteligence, vključno z vidiki odškodninske odgovornosti. Okviri odškodninske odgovornosti v Uniji se opirajo na dva stebra, in sicer na vzporedno uporabo Direktive 8...
Avtor: Petra Weingerl
Publikacija: Podjetje in delo, 2019/6-7
Rubrika: ČLANKI
Datum: 1.10.2019
Povzetek: Prispevek obravnava izzive, ki jih avtonomna vožnja prinaša na področju odgovornosti za škodo, ki jo povzročijo avtonomna vozila. Ti izzivi so povezani s pomembnim trendom, ki vpliva na prihodnost osebne mobilnosti - odločitve o vožnji se s človeka prenašajo na tehnologijo. Obstoječi si...
Avtor: Petra Weingerl
Publikacija: Podjetje in delo, 2018/6-7
Rubrika: Pravni izzivi sodelovalnega gospodarstva v digitalni dobi
Datum: 1.10.2018
Povzetek: Najbolj pereče vprašanje sodelovalnega gospodarstva za pravo varstva potrošnikov je pravna narava razmerij med strankami, ki so vpletene v transakcijo prek spletne platforme. Od določitve pravne narave teh razmerij je odvisno, ali se v določenem primeru uporabi pravo varstva potrošnikov ...