Povzetek: Časovna vezanost ponudbe je odvisna tudi od sredstva sporočanja, s katerim je ponudba dana. Kadar rok za sprejem ponudbe v ponudbi ni določen, Obligacijski zakonik loči med ponudbo, dano odsotni osebi, in ponudbo, dano ustno. Kadar je rok za sprejem ponudbe določen, pa zakon glede začetka teka roka loči med ponudbo, dano po pošti ali s telegramom, in ponudbo, dano po telefonu, s teleksom ali z drugimi neposrednimi sredstvi sporočanja. Avtor odgovori na vprašanje, ali elektronska pošta spada med neposredna sredstva sporočanja, in na podlagi ugotovitev razvrsti tudi druga elektronska komunikacijska sredstva. Avtor se hkrati opredeli do (ne)smiselnosti predpisovanja prejemne teorije glede začetka teka roka za sprejem ponudbe, kadar je ta dana po telefonu, s teleksom ali z drugimi neposrednimi sredstvi sporočanja.
Ključne besede: elektronska sredstva sporočanja, elektronska ponudba, veljavnost ponudbe, do kdaj veže ponudba, rok, računanje časa, prejemna teorija, oddajna teorija, elektronska pošta, neposredna sredstva sporočanja