Št. zadetkov: 4
Avtor: Petra Weingerl
Publikacija: Podjetje in delo, 2023/2
Rubrika: Članki
Datum: 1.5.2023
Povzetek: Povzetek : Trgovina je verjetno stara toliko kot človeštvo. Na potrošnike in podjetja vpliva na različne načine, na primer prek povečanja produktivnosti in sektorske prerazporeditve proizvodnje, kar učinkuje na zaposlovanje, plače in cene, pa tudi posredno prek izboljšav kakovosti in večje ponudbe i...
Avtor: Petra Weingerl
Publikacija: Podjetje in delo, 2020/6-7
Rubrika: IZZIVI DIGITALNE DOBE ZA PRAVO
Datum: 1.12.2020
Avtor: Petra Weingerl
Publikacija: Podjetje in delo, 2019/6-7
Rubrika: ČLANKI
Datum: 1.10.2019
Avtor: Petra Weingerl
Publikacija: Podjetje in delo, 2018/6-7
Rubrika: Pravni izzivi sodelovalnega gospodarstva v digitalni dobi
Datum: 1.10.2018
Povzetek: Povzetek : Najbolj pereče vprašanje sodelovalnega gospodarstva za pravo varstva potrošnikov je pravna narava razmerij med strankami, ki so vpletene v transakcijo prek spletne platforme. Od določitve pravne narave teh razmerij je odvisno, ali se v določenem primeru uporabi pravo varstva potrošnikov (...