Št. zadetkov: 2
Avtor: mag. Jure Levovnik
Publikacija: Podjetje in delo, 2007/2
Rubrika: ČL Članki
Datum: 18.4.2007
Povzetek: mag. Jure Levovnik ? 1. SPLOŠNO O TRŽENJU S POMOČJO SLAVNIH OSEB 1.1. Uporaba slavnih oseb kot tehnika trženja 1.2. Značilnosti trženja s pomočjo slavnih oseb 1.2.1. Zvezdništvo, slava in trženje 1.2.2. Vpliv trženja s pomočjo slavnih oseb na potrošnike 1.2.3. Prenos imidža kot sred...
Avtor: mag. Jure Levovnik
Publikacija: Podjetje in delo, 2006/5
Rubrika: ČL Članki
Datum: 29.8.2006
Povzetek: 1. UVOD 2. PREDMET DOGOVOROV O KOMERCIALNEM IZKORIŠČANJU OSEBNOSTI 3. PRAVNA NARAVA DOGOVOROV O KOMERCIALNEM IZKORIŠČANJU OSEBNOSTI 3.1. Uvod 3.2. Translativen prenos osebnostne pravice 3.2.1. Nedopustnost translativnega prenosa osebnostne pravice 3.2.2. Razlogi za translativno neprenosl...