Povzetek: Prispevek obravnava temeljna pravila, ki veljajo na področju distribucije zavarovalnih produktov, ter s tem povezane obveznosti, ki jih morajo pri prodaji izpolnjevati distributerji - prodajalci zavarovanj v razmerju do stranke, ki se prek sklenitve zavarovalne pogodbe odloči za nakup takšnega produkta. Ta pravna ureditev zagotavlja dodatno varstvo potrošnikov, pri čemer njen namen ni zgolj formalno seznanjanje strank z množico predpisanih informacij, ampak je ključno jasno, pošteno in transparentno delovanje prodajalca zavarovalnih produktov. To prinaša zadovoljstvo in lojalnost strank ter njihovo zaupanje v zavarovalne produkte.
Ključne besede: distribucija zavarovalnih produktov, direktiva IDD, način prodaje zavarovanj, upravljanje in nadzor nad produkti, upravljanje nasprotij interesov, izobraževanje in usposabljanje distributerjev
Naročite članek
Elektronski naslov
Sporočilo
S posredovanjem mojih osebnih podatkov soglašam, da se le-ti uporabijo za namen obravnave tega naročila.