Avtorica ugotavlja, da tudi po spremembi ameriških Smernic o horizontalnih združitvah leta 2010 glede definiranja upoštevnega trga in z uvedbo ekonomskega orodja Upward Pricing Pressure (UPP) definicija trga v ZDA ohranja svojo pomembno vlogo. UPP je namreč izrecno pridržan le za ugotavljanje enostranskih učinkov v primeru, ko se združujeta podjetji, ki proizvajata diferencirane proizvode. Evropska komisija ni sledila ZDA s spremembo svojih Smernic o presoji horizontalnih združitev, saj sta 24. in 28. točka ustrezna podlaga za uporabo UPP. Do zdaj ga je uporabila v dveh zadevah združitev, in sicer v zadevi Hutchison 3G (H3G)/Orange Austria in UPS/TNT Express, njene odločitve pa bi v prihodnosti utegnile vplivati na presojanje koncentracij s strani Agencije za varstvo konkurence (AVK), še posebej, če bi odločala v podobnih zadevah.
Naročite članek
Elektronski naslov
Sporočilo
S posredovanjem mojih osebnih podatkov soglašam, da se le-ti uporabijo za namen obravnave tega naročila.