Kršitev blagovnih znamk na internetu – problemi in dileme pri določitvi mednarodne pristojnosti

Podjetje in delo

Predogled besedila

 

 

 

1. Uvod 2. Bruselj I bis in pravice intelektualne lastnine 3. Kršitev blagovnih znamk in mednarodna pristojnost 3.1. Obstoj kršitve blagovne znamke v materialnem smislu in vpliv na določitev mednarodne pristojnosti 3.2. Splošna pristojnost in spori o kršitvi blagovne znamke na internetu 3.3. Prorogirana pristojnost in tiha privolitev ter spori o kršitvi znamke na internetu 3.4. Forum delicti commissi 3.4.1. Pojem delikta 3.4.2. Kraj škodnega dogodka 3.4.2.1. Kraj, kjer je nastopila škodljiva posledica 3.4.2.2. Kraj, kjer je storilec deloval 3.4.3. Pravilo mozaika in središča žrtvenih interesov 4. Posebnosti kršitev blagovnih znamk na internetu - mednarodna pristojnost 4.1. Primer Wintersteiger 4.2. Wintersteiger in pravilo mozaika 5. Sklep


 

Celoten dokument je dostopen z veljavnim uporabniškim statusom.

Dostop do vsebin portala je mogoč:

> s sklenitvijo naročništva

 

 
 
Uporabniško ime:
Geslo:
 
   
  > Ste pozabili geslo?


 
 
 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov