Dostop do blaga, digitalnih vsebin in storitev na enotnem (evropskem) digitalnem trgu

Podjetje in delo

Predogled besedila

 

 

 

Povzetek: Namen prispevka je kratka predstavitev predlogov direktive o dobavi digitalnih vsebin in direktive o spletni prodaji blaga, katerih cilj je podjetjem in potrošnikom olajšati dostop do digitalnega blaga in storitev na digitalnem trgu. Potrošnik, ki bo kupil digitalno vsebino ali se naročil na digitalno storitev, bo imel v vseh državah članicah na voljo enotna pravna sredstva, če digitalna vsebina ali storitev ne bo dobavljena ali bo imela napako. Ta pravila pa ne bodo veljala le takrat, ko bo potrošnik za digitalno vsebino ali storitev plačal v denarju, ampak pod določenimi pogoji tudi takrat, ko bo zagotovil svoje osebne podatke. Podobno naj bi bili potrošniki, ki kupujejo blago po spletu oziroma na daljavo v EU, deležni enotnega sklopa pravic, kadar blago ne bo dostavljeno ali bo imelo napako. Ta enotna ureditev naj bi podjetjem olajšala čezmejno poslovanje, saj bodo tako morali upoštevati samo en sklop pravil. To bo povečalo pravno varnost, zmanjšalo transakcijske stroške podjetij ter na dolgi rok prispevalo k večji konkurenci in ugodnejšim cenam za potrošnike. Ključne besede: digitalna strategija, digitalni trg, spletna prodaja blaga, dobava digitalnih vsebin in digitalnih storitev, pravice potrošnika, pravna sredstva, vgrajena digitalna vsebina, zagotovitev osebnih podatkov, varstvo osebnih podatkov Title: Access to Goods, Digital Content and Services on the European Digital Single Market Abstract: The purpose of this article is to present briefly the proposal of the Directive on digital content and the proposal of the Directive on the online sales of goods, which shall enable better access to digital goods and services on the digital market to companies and consumers. If digital content or digital services are not supplied or are not conforming to the contract, the consumer ordering digital content or digital services will have one set of remedies in all Member States. These rules will not apply only in cases when the consumer pays a price, but under certain conditions also in cases when the consumer provides personal data to the supplier. Similarly, the consumers who buy goods online in the EU will also have one set of remedies in case of non-delivery or non-conformity of goods. These rules shall make cross-border sales in the EU easier, since businesses will have to comply only with one set of rules. This shall increase legal certainty and reduce the transaction costs of businesses and in long-term contribute to more competition and better prices for consumers. Key words: digital strategy, digital market, online sales of goods, supply of digital content and digital services, consumer rights, remedies, embedded digital content, provision of personal data, protection of personal data


 

Celoten dokument je dostopen z veljavnim uporabniškim statusom.

Dostop do vsebin portala je mogoč:

> s sklenitvijo naročništva

 

 
 
Uporabniško ime:
Geslo:
 
   
  > Ste pozabili geslo?


 
 
 
Splošni pogoji | Izjava o varstvu podatkov